Zmiany w 2020 r.

Poznań, dnia 21 grudnia 2019 r.


Szanowni Państwo,
W związku z rozwijająca się gwałtownie cyfryzacją otaczającego nas świata, musimy
dotrzymywać kroku coraz szybszym postępom techniki w każdej dziedzinie.
W związku z powyższym mam zaszczyt poinformować, żę zakończyły się prace związane
z cyfryzacją naszej Kancelarii.
Idąc naprzeciw potrzebom, od stycznia 2018 roku wdrożyliśmy nowy system księgowy
COMARCH OPTIMA (akceptowany przez Ministerstwo Finansów). Od listopada 2018 r.
rozpoczęliśmy wdrażanie w kancelarii systemu SaldeoSMART, pozwalającego za jego
pośrednictwem, dostarczanie dokumentów księgowych do BIURA bez potrzeby
wychodzenia z siedziby firmy. Prace te zakończyliśmy 20 grudnia 2019 r.
Rosnąca z każdym rokiem, a nawet miesiącem, ilość przepisów i zobowiązań firm wobec
Skarbu Państwa, zmusza nas do ostatecznego pożegnania się z analogowym
przetwarzaniem danych. Pozwoli nam to na skupienie się na rozwiązywaniu bieżących
wyzwań stojących przed przedsiębiorcami. Uzyskany czas będziemy mogli poświęcić na
zwiększenie pomocy doradczej.
Dla realizacji powyższego , w Nowy Rok 2020 wchodzimy z nowymi zasadami
funkcjonowania naszej Kancelarii Doradcy Podatkowego RAGANO.
Już teraz przedstawimy najważniejsze nowe zasady, które mają za zadnie ułatwić
Państwu pracę, a nam pozwolić na poświęcanie większej ilości czasu na rozwiązywanie
konkretnych problemów.
Już od 1 stycznia masową obróbką danych, z zachowaniem regulacji RODO,
zajmie się zewnętrzna firma (biegłych rewidentów) wyspecjalizowana w masowej obróbce
danych pozyskanych z Państwa faktur i przygotowanie ich do terminowych rozliczeń ze
Skarbem Państwa.
Sprawdzenie danych, wysyłką deklaracji i wszelkiego rodzaju sprawozdań będzie
realizowana, jak dotychczas,przez Doradcę Podatkowego na podstawie udzielonych
pełnomocnictw.
Żeby Państwo nie poświęcali cennego czasu (niezbędnego do prowadzenia własnej działalności
gospodarczej) na dostarczanie do biura dokumentów należy na bieżąco skanować dokumenty
i przesyłać na dostępny dla Państwa adres: www: SaldeoSMART
W związku z tym to, co do tej pory było nieobowiązkowym ułatwieniem
wykorzystywanym przez część z Państwa, czyli przekazywanie faktur i dokumentów
poprzez platformę Saldeo, stanie się jedynym możliwym sposobem
przekazywania dokumentów do nas. Tych z Państwa, którzy nie wdrożyli jeszcze tego
rozwiązania, prosimy o kontakt z nami w przypadku napotkania jakiegokolwiek
problemu. Przypominamy jednocześnie, że hasła i dostęp do platformy przekazaliśmy
Państwu już w listopadzie 2018 r.
UWAGA!
Tych z Państwa dla których powyższe udogodnienia są poważnym utrudnieniem prosimy
o dostarczanie papierowych dokumentów na początku każdego miesiąca, żebyśmy mogli wykonać
skany i przesłać dokumenty do obróbki księgowej.
.
Z poważaniem
Gabriela Nowicka
Kancelaria Doradcy Podatkowego RAGANO
Trzebiatowska 45 , 60-432 Poznań
tel: 501609285, 601738764 ,618670940,